Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
assalamualaikum
haa peeps ! finally macam ni akhir relayy even lamaa nak jadikan . huhh sebulan lebih jea :( wakk kita rinduu awak lahh . macam manaa nak contact awak ni wak ? numbe fon awak kat kita . hopefully lepas kita pulang awak on numbe ni kayy ? pleasee . kawan kitaa dah tak suka awak sebab awak buat kita macam ni . 3 april tu kita mcg petang tu jea . lepas tu awak cakap awak nak mandy tapi sebenarnyaa awak tidur kann ? sampai malamm . kita pulak takda kredit masaa tu . sebelum g tusyen buat cmb , selalunya buat cmb terus col , tapi malam tu tak . okay takpa mybe awak adaa kerja . balik tusyen tu ingat awak adaa col rupanya tak . esoknya pown awak tak datang . huhhhhh . 4 april sayaa stay sekolah sbb koko . balik sekolah ada mcg awak tapi sekali jea . saya mcg awak tak reply , saya col awak . tak angkat . col sampai awak agkat , bila dah angkat tu hmm tahuu tu suara bangun tidur kann . kay geram gilaa :/ huhh kita tanya awak ' boleh tak kalau saya kata lepaskan saya ' . malam tu awak still tak msg sayaa . fine saya col awak , saya kataa reply mcg sayaa . tak reply jgak . sayaa col lagii ' saya kata cepatlahh , saya nak awak cakap awak lepaskan sayaa jea ' awak kata 'nak sangat kan' hmm bukan saya nak tapi saya rasa awak dah paksa sayaa . fuhh sedihh gila kot , saya jaohkan fon saya sbb saya nangis . bila saya dekatkan saya dengar awak cakap ' dah puas hati kan ' . saya tak dengar awak cakap lepas kan saya . aaa tak bole terimaa . kredit saya habis malam tu . saya pinjam fon ayah col awak , tapii awak off fon . saya col adik awak , dia angkat cakap awak tido . kay takpe tidooo jea lahh wak . esoknya memang dah cukop taknak nangis lagii . tapi masaa adik awk pulangkan sim tu air mataa saya terus jatuh . walaweyh ? awak memang jahat . kawan saya cakap , tapi saya tak terima saya tahuu awak baik . saya kenal awak dah . tadi sayaa pulang cincin dengan rantai kat adik awak . hmm wak kalau rinduu saya awak tengok cincin dengan rantai tu kayy sbb saya penah pakai tu semua . wak , jaga diri kayy . awak berjaya tak sekolah seminggu . seriously sayaa rindu awak gila . please contact sayaa kay . TY mohd akhmal haikal ismail 



rantaii tuu <3

No comments:

Post a Comment