Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
assalamualaikum 
yes , i'm still here for today . hawloo peeps ! kehidupan semakin penuh cabaran bersama teman , sahabat , guru , ibu bapa dan manusia di sekeliling . entry kali ni agak formal mungkin disebabkan keadaan yang memaksa diri kita untuk sentiasa serious . maaf jika entry tersebut membuatkan beberapa pihak terasa . sama sekali tidak bermaksud untuk membuat anda terasa atau menyakitkan hati sesiapa . belum habis kesedihan tentang masaalah yang berlalu , now dah ada satu lagi kesedihan terpaksa kita hadap . Terima Kasih ya Allah kerana banyak menguji diri kita dan makbulkan doa kita untuk lebih dekat dengan mu . mungkin ini tanda awal untuk kita berubah . sabar aset terpenting dalam diri setiap insan bergitu juga kita insan yang sangat lemah .

perasaan kita semakin tidak dapat diramal dan sukar untuk difahami . sometime , i feel like i'm very happy but sometime sebaliknya . buat sahabat Nur Amalia Aina , tersalah , tersilap , serta terkasar untuk beberapa hari ni sila jelaskan kat kita . tolong jangan sisihkan kita daripada hati awak . begging you ! dua tiga hari kita rasa awak lain teramat sangat tak macam pagi pagi yang lain . mungking perbuatan kita tanpa kita sedar dah buat awak terguris atau sebagainya , takde apa yang kita nak ucapkan selain maaf . sangat lemah bila pelbagai situasi terpaksa kita hadap dalam masa yang sama . sakit dan sedih kita , tak semua  tahu sebab kita terpaksa sorokkan demi nak sentiasa tersenyum depan awak awak semua tapi kita gagal sorokkan , fikiran terpaksa berfikir  , hati terpaksa merasa . kepedihan yang kita lalui sepanjang febuari sangat pedih bila semua sahabat takde kat sisi .terutama Nur Amalia Aina , walaupun kita kenal belum sampai setahun tapi hati kita rasa sesuai dengan awak . kata kata terakhir awak SAYANG kita sangat2 apa maksudnya ? kita terlalu sensitif dengan perkataan sayang , rindu dan cinta . kehidupan sepanjang kesedihan terbawa2 sewaktu bersama family , bahgia menjadi sedih , sedih menjadi luka . 

sewaktu p&p berjalan , guru tegur kita sekejap senyum , sekejap monyok . hanya mampu tersenyum seketika untuk menyedapkan hati sendiri . air mata dah sebati dengan diri kita , walau kita happy pown , muka tetap nampak monyok . it dosen't mean kita benci seseorang .setiap hari kita cuba buat diri kita happy sepanjang hari demi ecah dan kawan lain , sory semua kita tak berjaya . semangat kita semkain hari semakin luntur .

teman yang sangat dikasihi , pada mulanya kita akui perasaan sayang kita pada awak semakin kurang dan semua ini dirahsiakan ,  tapi tak boleh dinafikan kesedihan dan hancur hati kita bila awak mula jujur dan cakap perasaan awak pada kita juga kurang . dan bila kita  sama sama bercakap , awak kata awak masih sayangkan kita , dan sayang tu dah mula sangat sangat . bibir mula tersenyum dalam linangan air mata . Terima kasih sebab sudi sayang dan bg kekuatan pada kita dengan msg msg awk setiap hari . Ya-Allah jika dia milik aku , kau satukan lah kami hingga akhir hayat , dan jika bukan kau pisahkan lah kami , aku pasrah dan  bagi lah kekuatan dalam diri aku untuk lupakan dia . 

sekarang hari hari mula berubah , kita selesa berdiam diri dan selesa seorang diri . sentiasa bermuhasabah diri dan amalkan ajaran benar sikit demi sedikit . 
Alhamdullilah 


No comments:

Post a Comment