Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
assalamualaikum
hawloo peeps . bad mood gila kot . daripada malam tadi perut aku sakit , disebabkan perut yang sakit aku tak dapat tido . dugaan*haha K bosan duduk rumah sesorang . kawan memang ramai tapi diaorang semua suka tido . ruginya aku tak jadi cam diaorang . act , malas nak ajar diri bangun lambat , sebab kalau sekali dah ajar lepas tu memang susah gila nak bangun . pukul satu belum tentu jumpa . perangai form 1 dulu lahh . 

hurm  , aku jahat ea wey ? jahat aku tak lah sampai jual diri . aku just jahat gitu gitu jea . mulot , saiko kan ? haha bosan lahh hidup tak buat jahat . aku campo dengan budak exc K , diaorang sama . manusia yang ada melakukan dosa , bercouple . balik sekolah jalan sesame , rapat lagi jalan . korang memang cool . so ayat 'dont judge the book by its cover' tu betul ah kan . muka seriously ustazah , perangai macam aku jgak . cuma kaw pandai , tu lah kelebihan kaw . 

dalam facebook tu macammacam orang ada , hidup jangan kerek sangat lah . setakat rambut perang aku ada lahh . *ayat kaw . tapi dulu .waktu darjah 6 , beria K orang cakap geng aku bosia , o kalau friendly dengan classmate , mulot jahat  pun bole label bosia ea ? kaworang yang cakap tu memang paling sial lah . dah korang tak reti jaga mulot takkan aku nak diam . cerita lama . now semenjak form 1 , dah matang agaknya , orang cakap apa pun buat2 macam orang tak cakap apa apa . haha watlek

kalau orang baik dengan kita takkan kita nak jahat dengan orang kann . masa tenga hot dulu*puihhh ramai K msg aku nak gaduh tetiba tak puas hati boyfriend dia bagi salam kat aku . kaw pesal sakai sangat ? aku ttak hadap lah budak2 lepak tak tentu hala . dia ngurat aku belum tentu dia sayang aku . budak camtu ngurat ada sebab . kan ?

hanisah , awak ingat tak ada budak tu masa kita form one rasanya . dia msg awak cakap awak bosia ? k anak ustazah tudung labuh , tak kacau orang kena tuduh camtu . tetiba tenga msg ada selit nama kita , ajak jumpa kat surau bawah sekolah tu . haha beria , weyh takde keje le balik sekolah nak g situ semata mata nak gaduh dengan kaw . dosa k dosa . dah lah kat surau . sempoi sangat letu . siap msg abang sedara aku lagi tu . fatiha yaacob tapi guna nama lain . budak sts k . kalau dah kasap tu tayah nak sts sgt lahh . bila aku pandang tahu kaw gelabah . dengan junior pun takot ? gebang na 

now , i already be the best among the best . aku punya result okay selama aku jadi jahat . sebab aku tak lupa nak study *Alhamdulillah . aku okay . tanya budak form one form two . aku jumpa diaorang aku senyum apa . kengkadang aku yang malu sebab aku senyum diaorang wat muka minta ciom . geram doe . budak sekarang . kesian kat parents korang k kalau korang wat jahat :D


Noorhayani Mohd shahir seorang yang pakai tudung sejak akhir tahun lepas . i try my best to be the best . sory kat semua K . saya , Happy PMR's year . good luck :) pray the best for me and we 
*Fucking perfect


No comments:

Post a Comment