Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
assalamualaikum 
hawloo peeps . it can be so badly . hmm baik atau tak you have to accpt what i wanna say okay ? please . before that , saya nak minta maaf kat awak sebab dah buat awak kecewa kali kedua . saya rasa saya dah cuba tapi , saya manusia biasa . 

saya tahu awak dah cuba ambil hati saya and dah banyak kali pun awak tanya saya , saya terima awak atau tak . firstly saya memang tak dapat terima awak sebab saya ada Haikal and i love him so much . yess , you're so disappointed . after that you langsung tak tegur saya dekat facebook or twitter .  

hmm , of course lahh saya ragu ragu nak terima awak kann . sebab awak bagi tahu saya pun stedy jea . ye kea tak awak suka saya . huhh , malam tadi saya update status saya in relay to single . maybe awak belum perasan lagi kot sbb pagi tu awak tak tegur saya even awak online . saya watlekk :D hihi . 

saya login twitter tetibe ada 1 interaction . saya bukak , then awak tweet tanya betul kea dah single . then saya cakap "ya" . lepas tu awak terus mengharap saya balik , and awak mesti confident yang awak boleh dapat saya balik . awak tanya saya , tapi saya kata bagi saya masa . i said two weeks . then you say yess . 

seriously , hati saya berbelah bagi . sebab saya rasa saya dengan Haikal bole bersama cm dulu balik . and saya sayang dia sebab saya tahu dia hargai saya walaupun dia tak tunjuk . kalau saya terima awak pun , saya tak tahuu kita boleh tahan sampai bila jea . sbb awak belum kenal saya betul2 lagi .saya takot awak tak bole tahan dengan saya macam mana Haikal tahan dengan perangai saya --'

Dear Aimann , saya minta maaf sangat sangat . saya tak dapat nak terima awak buat kali kedua . takde niat nak buat awak kecewa . kalau saya terima awak tapi saya taktahu apa perasaan saya kat awak , sure kea relay tu bole go on dengan baik ? think it carefully dude . saya harap lepas ni kita boleh jadi kawan macam dulu . i'am soryy .




No comments:

Post a Comment